Nunta lui Isobel de Sheila O'Flanagan

31 martie 2012
 Cartea este draguta! Desigur, nu este atat de deosebita dar este o lectura placuta.
Cu doua saptamani inaine de nunta mult visata, Isobel se intalneste cu Tim*viitorul sot*.Acesta spune ca se simte incoltit si ca vrea sa amane nunta.Tim este coplesit iar Isobel este distrusa.Nunta este mai intai amanata, apoi anulata si in final Isobel se desparte de Tim.Ea incearca sa uite cu totul de Tim, mutandu-se la Madrid.Acolo isi ia o alta slujba, isi face noi prieteni si chiar iese cu cativa baietii dar simte ca locul ei nu este acolo.Dupa cateva luni petrecute la Madrid, Isobel in cunoaste pe Nico.Relatia lor este frumoasa pana cand Isobel se intoarce in Dublin la nunta celei mai bune prietene,unde se reintalneste cu Tim.Ei incep sa iasa impreuna si decid ca sunt inca suflete pereche si trebuie sa se casatoareasca.Cand Isobel a fost de acord m-am enervat calumea! Nu am mai vrut sa termin cartea pentru ca nu imi placea dezicia.Eu l-as fi ales pe Nico cu ochii inchisi! Dar noo, Isobel trebuie neaparat sa fie cu Tim al ei. Dar ideea e ca nu prea imi place sa las cartii neterminate asa ca m-am razgandit.Am inceput sa citesc cat de bucuroasa era Isobel si cate erau de planificat si cat de romanic si dragut era Tim si tot asa! Dar ma bucur enoorm ca m-am reapucat de ea pentru ca am vazut ca nu tot era cea ce pare.Ultima pagina m-a surprins.


Titlul cartii: Cam banal din punctul meu de vedere *xD*
Personaje preferate: Gabriela si Nicoo* <3<3*
Coperta: No comment
Sfarsit: Cea mai buna parte din carte si imprevizibil
Nota cartii: 7/10* am vazut ca am dat 8/10 la cartii mai bune*

1 păreri:

Only Books spunea...

Nu e tocmai genul meu, insa pare interesanta:).

Dee.

Trimiteți un comentariu