E cineva acolo ?

19 martie 2012
  La inceput am luat cartea doar din pura curiozitate-ma facea curioasa titlul si mai ales coperta in sine-apoi pe parcusul lecturii chiar a inceput sa imi placa, apoi din ce in ce mai mult pana am ajuns sa nu o las pana nu o termin.Povestea cartii mi-a adus oarecum aminte de P.S:Te iubesc. Desi sunt niste diferente enorme intre cele 2 cartii, sunt si cateva asemanari.Cum ar fi ideea in sine-o fata isi pierde marea iubire a vietii- dar si unele personaje,Desigur ca E cineva acolo? are un altfel de "ceva" care te atrage.Nu o sa fac acum o comparatie intre cele doua cartii.Asa ca o sa o vorbesc in continuare doar despre cartea lui Marian Keyes.
  Anna Walsh este devastata fizic dar si emotional dupa un accident de masina in care iubitul ei a murit.Ea incearca sa se refaca si sta alaturi de familia ei- nu foarte normala in comparatie cu alte familii- in Dublin.Insa ea simte nevoia sa se mute din nou la New York.Acolo ea se intoarce la lucru-la cea mai tare meserie din lume,imediat dupa cea de detectiv a sorei sale- unde se vede nevoita sa se refaca mai repede decat crede.Insa lipsa lui Aidan o face sa sufere.Ea vrea sa ia legatura cu el asa ca se duce la un medium-care se dovedeste a fi doar un sarlatan- iar apoi la o biserica-care nu e tocmai o biserica- pentru sedinte de spiritism in grup.Acolo intalneste oamenii noi.Dupa ce isi pierde timpul incercand sa ia legatura cu Aidan realizeaza ca viata merge inainte.
  Ideea interesanta in carte e ca nu iti da totul de la inceput. Iti da cate o lingurita din trecut pe rand in timp. Astfel, la inceput, nu stii ca defapt Aidan e mort.Tot mai tarziu aflii si ce slujba are Anna si cum l-a cunoscut pe Aidan si cum si-au inceput relatia si cum a murit si tot ce e nevoie.
  Mi-a placut cum scrie autoare si tocmai de aceea in bibloteca mea asteapta sa fie citite alte 2 cartii ale lui Marian Keyes-mai exact Pepenasul si Sushi pentru incepatori-.

Nota cartii: 8/10
Titlul: destul de potrivit daca citesti cartea
Personaje preferate: Anna este sigurul:).
Coperta: motivul pentru care am luat initial cartea
Sfarsit: foarte dragut

2 păreri:

Diamond Goddess a.k.a. Smooth Cash spunea...

O sa incerc sa o citesc si eu pe viitor :) Imi plac mult cartile din seria CHIC.

Unknown spunea...

Da si mie imi plac!:)

Trimiteți un comentariu