Pepenasul de Marian Keyes

08 aprilie 2012
  Ar trebui sa incep prin a-mi cere scuze ca am fost asa inactiva dar ma intreb daca mi s-a simtit macar lipsa.Daca mi-as cere scuze ar insemna sa fiu sigura ca blogul meu este unul vizitat.Nu pot sa imi cer scuze pentru ca nu am ajuns la un nivel asa inalt.Nu stiu daca e logic cea ce zic aici.In fine, am cateva probleme cu calculatorul meu enervant care se stinge brusc la fiecare 15 minute si de aceea mai bine nu il mai deschid deloc decat sa il deschid si sa ma enervez cand se stinge.
  Am terminat aseara de citit Pepenasul, cartea de debut a lui Marian Keyes.M-a impresionat placut aproprierea de cititor pe care o creeaza Marian.Pur si simplu ai impresia ca sta in fata ta si iti povesteste tot.Este diferit fata de alte cartii.De aceea te atrage asa mult.Apoi vine ideea cartii care este una oarecum banala dar nu intru-totul.Un sot isi paraseste sotia fix in ziua in care aceasta ii da nastere copilului lor.Alt motiv pentru care cartea te atrage este ca in unele momente pur si simplu izbucnesti in ras.La inceput eram incurcata de avalansa de cuvinte care veneau dar apoi lucru asta mi-a placut.
 Claire, de obicei sufletul petreceriilor,  este in culmea fericirii cand aduce pe lume o fetita perfect sanatoasa si frumoasa.James, sotul ei si tatal fetitei vine sa le viziteze la spital dar motivul vizitei nu este cel asteptat de Claire.El vine sa ii spuna ca o paraseste pentru o alta femeie.La inceput Claire nu crede ca este adevarat.Ea se muta cu fetita inapoi in Dubiln la familia ei nu foarte normala * pe bune acum, toate protagonistele cartiilor de la colectia Chic pe care le-am citit sufera o pierdere sau o despartire si se intorc in sanul familiei nu foarte normale din Dublin *.
  Acolo trece printr-o perioada mai dificila in care sta numai in pat. Sora sa * nu foarte normala * Helen aduce intr-o seara acasa un baiat care o ajuta cu nu stiu ce la scoala. Adam este un baiat care arata mai mult a barbat si nu orice baiat ci unul super dragut care ameteste orice femeie de prin preajma cu farmecul sau irezistibil. Claire se simte atrasa de el * la fel si mama lui Claire :)) *. Cei doi ies de cateva ori in oras si este clar o atractie intre ei. Apoi in peisaj apare nimeni altul decat James care ghiciti ce este gata sa o ierte pe CLAIRE pentru ca a fost atatia ani prea imatura si iresponsabila.El face in asa fel incat Claire sa ia asupra sa toata vina.
  Ea isi da seama ca defapt nu are nici un motiv pentru care sa se simta vinovata. James insista ca ea si Kate * bebelusul * trebuie sa se intoarca la Londra.


Titlul cartii: Bine ales!
Personaje preferate: Helen si Adam
Coperta: -
Sfarsitul: Dragut.
Nota cartii: 7/10

1 păreri:

Djkosta spunea...

Buna doresct sa te invit la un nou concurs pe blogul meu ce are ca premiu o carte la alegere in valoare de maxim 50 de lei http://elkosta-books.blogspot.com/2012/04/concurs-de-paste.html

Trimiteți un comentariu