Prima leapsa

09 martie 2012
  M-am gandit ce leapsa" sa fur" pentru ca sunt prea incepatoare ca sa primesc una asa ca am gasit una draguta.

1.Imi poti spune: Evelin.Eve,Ev,Ve,Veve,Mada*mda ma cheama si Madalina dar prefer primele enumerate*
2.Mi-ar placea sa ma numesc: Ei bine imi place Evelin dar pe langa mi-ar placea...Adelina.
3.Daca as fi un personaj de carte as fi: Cam greu...Rose din Academia Vampirilor sau Katniss din Jocurile Foamei
4.Melodia mea preferata este: Decizie grea..aveam o perioada in care eram indragostita de melodia lui Kelly Clarkson si mai exact Because of you. Imi plac multe melodii dar probabil aceasta este.
5.Ziua preferata a saptamanii pentru mine: Vineri! Pentru ca e inceputul weekend-ului dar e si in cursul saptamanii.
6.Imi e dor de vremea cand: Eram micaa! Adica nu aveam nici o grija si tot ce ma interesa era sa ma joc si sa ma bucur de copilarie.Era asa frumos.Desi atunci imi doream sa ajung mare la scoala iar acum as da orice pentru inca o zi din vremea aia.
7.Dintre actorii din intreaga lume azi il plac pe : Tom Cruise. Nu prea stiu de ce.E primul nume care mi-a venit in minte.
8.Imi place scoala pentru ca : Nu gasesc un motiv serios dar cu siguranta imi place.
9.Urasc scoala pentru ca : Ma oboseste uneori si am ore de la 12 la 6-7 si nu e nici seara nici dimineata si nu prea mai am timp de altceva.
10.Culoarea mea preferata e : Roooz^.^ . Am o slabiciune pentru orice e roz.
11.Partea preferata a zilei pentru mine e: Dimineata.
12.Vampiri,varcolaci,fantome sau extraterestri? Vampiri.:))
13.Mi-ar place sa locuiesc in: S.U.A.<333
14.Azi sunt fericita pentru ca: Nu stiu exact! Mereu am o doza de fericire zilnica.Uneori cu un motiv intemeiat alteori doar pentru ca asa sunt eu!:D
15.A fost un cosmar sa vad: Nu imi vine nimic in minte xD.
16.As vrea sa: Am o pisicaa! Adoor pisicile! Sunt asa micute si pufoase si au boticul umed si blanita frumoasa si niste ochisori frumosi si urechiusele acelea micute. Profesoara de Religie ma numea odata pisicoasa*nu cred ca exista cuvantul dar l-a inventat special pentru mine* pentru ca ma linguseam si uneori scot niste sunete ca si cum as miorlai.:)) Dar ideea e ca imi plac pisicutelee! Mai ales ca se spune ca au 9 vietii si ca ele cad mereu in picioare.Dar nu imi plac puii aceia de pisica nou-nascuti.Arata mai mult a sobolani decat a pisici.
17.Mi-ar placea sa existe: Puteriile supranaturale.
18.As vrea sa lucrez in domeniul: No idea for the moment.
19.Daca as avea o putere ar fi: Citirea mintiilor.Mi-ar placea sa stiu ce gandesc cu adevarat oamenii.Stiu,stiu nu e indicat sa "trag cu urechea" dar as face-o in scopuri caritabile*daa cum sa nu??!!*
20.Imi place numele: Rose..Mi se trage de cand am citit seria A.V.
21.Cred ca prietenii adevarati sunt: Cei care nu se lasa pacaliti de zambetul tau fail, cei care iti sunt alaturi mereu si cei care iti spun defectele in asa fel incat sa poti sa ti-le indrepti.
22.Citatul meu preferat este: "Everybody wants HAPPINESS, nobody wants PAIN but you can make a RAINBOW without a little RAIN"^.^
23.Cred ca cel mai frumos sentiment de: fericirea. Era o fraza in Eve de Anna Carey in care spunea ca fericirea e un moment deci tre' sa pretuim fiecare clipa fericita.
24.As vrea sa pot: Calatorii in timp. Sa merg in trecut unde doamnele si domnisoarele purtau rochii frumoase din dantela si palarii elegante si domnii puratu costume si toate cele.
25.Viata e frumoasa pentru ca: Asa e ea!
26.Planul meu secret e sa: Sa ajung o scriitoare de succes, sa ma mut in S.U.A* in San Francisco,Ney York,Washington sau undeva in Arizona*, pe o straduta linistita, intr-o casa mare cu o bibloteca si un pervaz mare unde sa stau sa citesc.Sa am 2 fetite si pisicutee!! Sa stiu la perfectie engleza si tot asa .. usor nu?! Dar banuiesc ca acum nu mai e secret.
27.Imi place serialul: Nu am unul preferat.Imi plac in mod special C.S.I: N.Y; N.C.I.S: Ancheta militara, Memorie perfecta,Minti criminale*dupa cum vedeti am o problema cu tot ce e legat de Criminalistica.. mi s-a fixat o pasiune pentru genul asta de seriale*, The vampire diaries,The secret circle,Pretty little liars si True Blood.
28.As vrea sa scriu despre: Natura si viata unui adolescent*care nu e deloc usoara,is it?*
29.Vreau sa iti spun ca: Mi-as dorii sa postez mai des pe blog.
30.Cele 7 persoane care vor primi leapsa sunt : cine o vrea ..dar multi cred ca o au deja.

Sper ca nu v-am plictisit si ca cu asta ati mai aflat cate ceva despre mine.
7.

1 păreri:

Only Books spunea...

Cum sa ne plictisesti? Foarte draguta leapsa pe care ai ales-o :).

Dee.

Trimiteți un comentariu