Trezirea de L.J.Smith

08 februarie 2012
  La aceasta serie am facut greseala sa ma uit mai intai la serial.Eram pe la sezonul 2 cand am gasit cartea aceasta pe Scribd*trebuie sa mentionez ca nu imi place deloc sa citesc pe calculator x_x* si am citit primul capitol.Dupa care m-am lasat numai de cat din cauza diferentelor destul de mari dintre serial si carte. Iar eu fiind deja obisnuita cu cele din serial nu prea mi-a placut varianta din carte.
  Insa cand am auzit ca seria va aparea cu Bravo si Bravo Girl mi-am spus ca ar fi mare pacat sa nu le cumpar.Dupa ce m-am obisnuit cu o Elena blonda si nu satena si cu o surioara mai mica in locul unui frate mai mare chiar a inceput sa imi placa cartea.Bine adevaraul e ca mi s-a parut un pic cam absurda partea in care Elena a aflat ca Stefan e vampir.Adica inainte deabia isi schimbasera 2 cuvinte si dupa ce afla povestea ii spune "Te iubesc"?! Poate doar mie mi se pare ciudat. In fine inafara de acest amanunt cartea este draguta.
 Imi place mult cum scrie autoarea.Are un fel aparte.Povestea nu este spusa direct de unul dintre personaje ,ci este povestita din exterior,ca de un martor dar din cand in cand sunt exprimate si gandurile celor exprimati.Asta ma face sa ii dau un punct in plus cartii.Dupa titlul seriei ma gandeam ca ar trebuii sa fie povestite pagini din jurnalul lui Stefan sau a lui Damon dar nu e nici una nici alta.
 In mare mi-a placut cartea.Adica dupa o zi inca te mai gandesti la aventurile si personajele din ea.
Si acum inteleg si eu de ce se spune sa nu judecam o carte dupa filmul ei*in cazul asta ,serialul sau*.

   .:Evee:.

3 păreri:

Diamond Goddess a.k.a. Smooth Cash spunea...

Imi place recenzia.
Si mie mi s-a parut cam absurda partea in care Elena a aflat ca Stefan e vampir. Cam sumare idilele dintre adolescenti :-?

Unknown spunea...

Ai dreptate, Rose.:)


.:Evee:.

Niahara spunea...

Am inceput si eu sa citesc Trezirea acum si imi place. N-am ajuns inca la partea cand ea afla ca Stefan e vampir, dar sunt curioasa cum o sa fie :D

Trimiteți un comentariu