Pălăvrăgeală and Smile :) --> It's summer !

01 iunie 2012
  M-am gândit să fac o nouă rubrică numită Pălăvrăgeală. În această rubrică, probabil vă daţi seama, o să pălăvrăgesc până vă plictisesc( dar sper să nu ) apoi pe final vă voi pune căteva întrebări şi vă aştept entuziasmată răspunsurile. Dacă nu vă place ideea de rubrică doar spuneţi-mi şi o voi elimina pentru că ştiu că poate nu e plăcut să citiţi romanele mele.
  Hehe.. acum vorbind strict despre a doua parte a titlului. După cum spune, vara e aici. Cel puţin calendaristic vorbind dar să sperăm că şi vremea o să ne demonsteze acest lucru cât mai curând posibil.Onestly, primul lucru la care m-am gândit când m-am trezit a fost că mai avem doar 3 săptămâni de şcoala, adică 22 de zile, adică aproximativ 528 de ore ( începand de azi dimineaţă), adică 31680 de minute cu aproximaţie, adică 1900800 de secunde.. hmm.. am calculat bine ?! Sper că da, pentru că am 9 la mate şi nu vreau să mă fac de râs :)). Deci atunci când se va termina şcoala, voi spune că a venit cu adevărat vara. Anyway, revenind. Deşi e de abia începutul verii eu deja am planuri măreţe. Ştiti cum spune mulţi la începutul verii ? Cum că vor ca vara respectivă se fie una de neuitat? Că vor să se distreze la maxim ? Că vor să petreacă până numai pot ? Şi în final unii ajung să uite total vara aceea, să se distreze până la epuizare pe mess şi pe Facebook şi să petreacă până numai pot zile întregi la calculator. Ei bine, eu nu sunt aşa. Eu dacă îmi propun să mă distrez o fac cu vârf şi îndesat. Ori cât de banală ar putea parea la început vara eu o fac memorabilă.
  Ce îmi doresc eu de la vară? Poate cam multe, cei drept dar aşa gândesc eu. Mi-am propus pe lângă distracţiile obligatorii să îmi măresc cât de mult pot lista de cărţi citite.Apoi am de gând să petrec cât mai mult timp cu prietenii şi cu familia. Mă gândesc de asemenea să ma ocup mai mult de bloguşorul asta mic care are nevoie de ceva mai special. Un alt lucru pe care vreau să îl fac este să termin cartea pe care am început să o scriu sau mai bine spus să duc la bun-sfârşit ideea de a scrie un fel de carte. Nu ştiu exact de ce atunci când mă gândesc la mare îmi sună in cap următoarele cuvinte : Sun, Freedom, Music, Fun and Friends. Deşi ar trebuii să adaug fustiţele scurte, rochiţele înflorate, balerini simpli, top-urile colorate şi accesoriile inedite. Deci vara mea v-a fii una specială dacă totul merge ca la carte şi aşa cum îmi doresc eu. Voi vă bucuraţi că a venit vara ? Ce vă doriţi de la această vară ? Aveţi vreo amintire inedită din copilările legată de vară ?

     Acum... să nu credeţi că am uitat cea de-a doua semnificaţie a zilei de 1 Iunie şi anume : Ziua copilului dar dacă nu vă supăraţi am să pălăvrăgesc mâine despre asta pentru ca nu vreau să fac un post kilometric.Mâine probabil v-oi face şi câteva recenzii dar pentru seara asta cam atât deocamdată.
Aştept răspunsurile voastre. :)







                             

1 păreri:

Adry ♥ spunea...

Ador absolut melodia celor de la Simple Plan <3
Cât despre ideea cu rubrica e foarte ok <3 Îmi sună bine rău <3

Să ai parte de o vară superbă plină de zâmbete !! <3

xoxox

Trimiteți un comentariu