Suflete Pereche de Cecelia Ahern

06 ianuarie 2012
Tocmai ce am terminat-o si pot sa zic ca este una dintre preferatele mele. Am citit-o pe nerasuflate.Desi mi s-a parut ciudat ca este formata din scrisori,e-mail-uri si biletele a inceput sa imi placa.
 Cartea spune povestea a doi cei mai buni prieteni,Rosie si Alex. Cand implineste varsta de 18 ani, Alex este nevoit sa se mute cu familia sa,lasandu-si prietena in urma. Cei doi pastreaza legatura dar nu au curajul sa isi spuna ce simt. Greseli, minciuni si uneori ghinionul ii face pe cei doi sa se casatoreasca cu persoane gresite. Ideea este foarte frumoasa desi ajunsesem intr-un punct in care mai aveam un pic si tipam la carte, pentru ca mi se parea totul prea ironic. Sa iti irosesti toata viata cu persoana gresita doar pentru ca iti este frica sa ii spui celui mai bun prieten ce simti cu adevarat mi se pare strigator la cer :)). Imi place mult cum scrie autoarea  desi este prima carte scrisa de ea pe care o citesc. Ador modul in care te face sa plangi si sa razi in aceiasi pagina.Desi se spune ca totul e bine cand se termina cu bine mi-ar fi placut mult sa fie totul bine de la inceput si sa nu se fi irosit peste 30 de ani fara nici un pic de rost. Sper sa fac rost in curand de cartea P.S:Te iubesc pe care mi-o doresc de ceva vreme buna. Iar acum ca am citit aceasta carte a autoarei , mi-o doresc cu mai multa ardoare.Pentru cei care inca nu au citit-o : Ar trebui neaparat sa o faceti! :)

Nota cartii : 5/5                                        Eve

0 păreri:

Trimiteți un comentariu